Re: Mnożnik

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 09:52:38 MET

Dnia Fri, 18 Feb 2005 18:31:17 +0100, Jurek napisał(a):

> Witam. Mam płytę główną soltek 75KAV z biosem "Award Modular BIOS v6.00PG",
> procesor Athlon XP1600+. Czy jest możliwość zmiany mnożnika taktowania na
> płycie ? W biosie nie widzę takiej opcji. Chciałem podkręcić Athlona (L1
> zalepić) ale nie wiem czy potem mnożnik ustawię na 12,5. Proszę o poradę.
> Dzieki.

Widzę że kolega nie zna pojęcia RTFM - read the fine manual -
przeczytaj instrukcję obsługi. Tam na pewno będzie podane jak operować
zworkami na płycie aby uzyskać większy mnożnik. Na stronie solteka też
takie info znajdziesz. Właśnie sobie oglądam pdf'a z obrazkiem jak
zmienić zworki w twojej płycie. Plik znalazłem na stronie solteka
(znalezienie go przez goole to 10 sekund roboty). Jako że nie lubię
lenistwa, to odnośnika nie podam. Dam tylko jedną radę - RTFM - tam
naprawdę wszystko jest. Więcej inwencji twórczej, kolego.