Re: nowe "bebechy"

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 09:29:12 MET

Dnia Sat, 19 Feb 2005 02:40:03 +0100, Konrad Palczynski napisał(a):

> Niestety nie znalazlem zadnej plyty Asusa z nForce 4 bez SLI. Jest niby
> Gigabyte K8NF-9, ale opinie o niej znajduje rozne...
To poczytaj sobie jeszcze o niedopracowanych biosach w tym Asusie.
Męczyłem się z tym cholerstwem przez tydzień. K8NF-9 jest IMHO całkiem
niezła (nawet do OC) - szybsza nawet od tego Asusa i bardzo stabilna.
Znalazłem tylko kilka małych błędów: po pierwsze z firmowym biosem F2
nie działa sieciówka (nie używam sieciówki na szczęście) i raz
zblokował mi się port PS2 klawiatury i trzeba było załadować default
values (za piątym razem jakoś udało mi się wejść do biosu). Poza tym
komputer postawiony na tej płycie działa bardzo stabilnie. Na
szczęście w mojej wersji nie ma dodatkowego wentyla na mostku a
radiator (IMHO duży plus) a temperatura płyty to 25 stopni. I jeszcze
jedna zaleta - pełna wersja Norton Internet Security 2005. Za taką
cenę płyta bomba.
Jak Asus wreszcie doppracuje tego SLI, to będzie całkiem nieźle, ale
na rasie to niezła kiszka z tym A8N-SLI.
I jeszcze jedna sprawa - kup dwie kostki do duala. Ta naprawdę wiele
daje w A64.