Re: nowe "bebechy"

Autor: Konrad Palczynski <kaspy1_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 02:40:03 MET

Szo napisał(a):
> Użytkownik "Konrad Palczynski" <kaspy1@interia.pl> napisał w wiadomości

> hmmm..jesli nie zalezy Ci na xtremalnej wydajnosci to bez sensu kupowac
> plyte z SLI.. ten nadmiar kasy warto przeznaczyc na druga kostke RAMu bo z
> 512 to za wiele nie powalczysz..

Pamieci nigdy nie za duzo :), ale teraz mam 256, to i tak bedzie lepiej.
   Czy Hyper Transport w jakis sposob wymaga zastosowania 2 modulow zeby
osiagnac pelna wydajnosc? Czy podwojne moduly stosuje sie tylko po to
zeby uzyskac przeplot?
Niestety nie znalazlem zadnej plyty Asusa z nForce 4 bez SLI. Jest niby
Gigabyte K8NF-9, ale opinie o niej znajduje rozne...