sieciowka radiowa na pci

Autor: wrotek <webtrust_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 22:59:31 MET

Przepraszam, ze jeszcze raz pod innym tytulem ale
doszedlem do wniosku, ze zamieszczenie tego posta
pod typem karty, ktora pewnie uzywa niewielu z was
bylo nietrafione ze wzgledu na to ze przeciez chodzi
o znalezienie konkurencyjnych rozwiazan.

Potrzebuje sobie zrobic dwupunktowa siec radiowa
na potrzeby wspoldzielenia Neostrady. Mam pytanko
czy w podobnej cenie ok.100-150 pln mozna kupic
juz cos lepszego niz te D-link Airplus Wireless PCI Adapter
 (22Mbit TI Solution) DWL-520+

http://sklep.benchmark.pl/pelny_4853.html

chodzi mi o cos co mialo by minimum 128bit WEP i dawalo dostatecznie
mocny sygnal bez dokupowania anteny (rozumiem ze jesli drugi komp
jest jakies kilkanascie metrow dalej to da sie chyba zrobic ?),
mile widziane wsparcie dla linuxa oraz jakies przyjazne
oprogramowanie pod windows (np. wizualizacja
poziomu sygnalu ?) ...

jesli ktos z was znalazl cos godnego polecenia (napiszcie
ze wzgledu na co) w zblizonej cenie to dzieki wielkie za
informacje ...

dzieki !
wrotek