Re: Caviar 120GB - glosno

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 22:45:01 MET

Tom napisał(a):

> ...Teraz dysk lezy na takiej zwyklej gabce lazienkowej. I
> teraz kolejne pytanie zwiazane z odprowadzaniem ciepla ktore jest
> niewatpliwie utrudnione. Ktora strona dysku jest pod tym wzgledem
> bardziej wrazliwa gora czy dol? Czy kladac dysk na takiej gabce
> pogarszam warunki pracy dysku nieznacznie, srednio ...

Nie obracaj "do góry nogami" bo prawdopodobnie szybciej wysiądzie.
Połóż solidne kawałki gąbki pod rogi. Wiatr będzie środkiem hulał ;)
Też tak robiłem jak mi dysk zaczynał gwizdać. Prawidłowo dysk powinien
być solidnie przykręcony. Jednak uszy są mimo wszystko więcej warte niż
twardziel. Warto tylko robić backup ważnych danych i pamiętać o HD jak
sie przenosi komputer.
BTW robiłem kiedyś porównanie wydajności seagate 10 GB przykręconego i
na gąbkach - w żadnym tescie nie było istotnych różnic.

--
pozdrawiam
Sławek