Caviar 120GB - glosno

Autor: Tom <piwonski1_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 17:37:19 MET

Czesc wszystkim

Od 2 dni moj dysk Caviar ATA 120GB 8MB 7200 pracuje zauwazalnie
glosniej. Wydaje z siebie wysokiej czestosliwosci metaliczne dzwiek.
Wyraznie slychac ze te dzwieki pochodza od obracajacych sie szybko
talezy. Tak jakby pogorszylo sie jakos smarowanie (sam nie wiem jak to
dziala dokladnie wiec nie bede zgadywal) Czy jest na to jakas rada
oprocz tej ze mam sie do tego przyzwyczaic i co najwazniejsze czy to
moze oznaczac ze dysk juz pada ?? To moj jedyny dysk i mam na nim
mnostwo waznych rzeczy ktore nie sa bardzo wazne ale ich strate byl
dugo zalowal. Teraz dysk przez to metaliczne wycie jest najglosniejsza
czescia komputera. A byl taki cichy :-(

Z gory dzieki za za pomoc

Pozdrawiam Tomek