Re: LCD 17" - czy DVI jest tak ważne ?

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 14:29:33 MET

On 18 Feb 2005 14:02:00 +0100, "M" <majeranekWYTNIJTO@op.pl> wrote:

>Czytaj ze zrozumieniem, "pokazac palcem" a nie grzebac w ustawieniach i zerkac
>jak ida kable :P
Nie, na kable patrzeć nie chciałem, na łatwizne nie idę :). A palcem
bym nie pokazał bo to nie ładnie.

>amen

>"Może to kwestia słabej karty graficznej"
>amen

No to dziś, sprawdzę na wypaśnym Gainwardzie, który przez D-sub daje
obraz żyleta. Z tym, że to wersja 2*DVI, więc obraz na analoga idzie
przez przelotkę ... w razie niepowodzeń, pewnie będzie jak sądze: "to
kwestia słabej przelotki" :)). Ale w każdym razie obraz na monitorze
CRT z tej karty jest bardzo bardzo dobry (przez ową przelotkę). Dziś
podłącze do niej LCD i porównam na obu wejściach.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com