Re: POMOCY!! Problem z grafa r9550 VIVO

Autor: rkwon <ghst_at_toya.net.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 13:51:50 MET

Użytkownik "MacMar" <macmar@macmar.pl> napisał w wiadomości
news:cv4h22$u2c$1@83.238.46.138...
> witam
> mam problem z grafa radeon 9550 VIVO
> mam ustawiona rozdzielczosc monitora 1280x1024, podlaczam TV uruchamiam
> programik ATI CATALYST Control Center (dolaczony z grafa) i tam jest
> zakladka displays manager i widac takie dwie ikonki jedna monitora i druga
> TV ktora trzeba "przeniesc" wyzej i ulozyc ja kolo ikonki monitorka i
> wtedy
> wyskakuje menu wyboru w jaki sposob chce uruchomic TV czy podzielic pulpit
> pionowo na dwie czesci czy poziomo (nie wiem co to znaczy extend) ale zeby
> [...]

jak dla mnei a mam radeona x600xt tesh vivo pulpit zawsze bedzie ci sie
zniemial jesli uzyjesz funkcji klon z tego zgledu ze klonujac monitor na tv
tv nie obsluguje takiej rozdzielczosci obrazu jaka masz w monitorze i
dlatego zmienia sie rozdzialaka w monitorze na max jaka ciagnie tv i zawsze
tak bedzie....

pozdrawiam