POMOCY!! Problem z grafa r9550 VIVO

Autor: MacMar <macmar_at_macmar.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 11:46:27 MET

witam
mam problem z grafa radeon 9550 VIVO
mam ustawiona rozdzielczosc monitora 1280x1024, podlaczam TV uruchamiam
programik ATI CATALYST Control Center (dolaczony z grafa) i tam jest
zakladka displays manager i widac takie dwie ikonki jedna monitora i druga
TV ktora trzeba "przeniesc" wyzej i ulozyc ja kolo ikonki monitorka i wtedy
wyskakuje menu wyboru w jaki sposob chce uruchomic TV czy podzielic pulpit
pionowo na dwie czesci czy poziomo (nie wiem co to znaczy extend) ale zeby
ogladac filmy na TV w opcji theater mode musze uruchomic TV w opcji "clone
main with TV" i tu nastepuje PROBLEM bo w momencie jak wybiore ta opcje to
KURDE zmienia mi sie rozdzielczosc monitora na 800x600 - za kazdym razem!! i
nie wiem jak to zmienic tzn zeby mie sie ta rozdzielczosc nie zmieniala jak
uruchamiam ten cholerny TV, moze wiecie czy sie da jakos zdefiniowac na
stale "unieruchomic" rozdzielczosc monitora? mam ta karte 1 dzien wiec
jeszcze sie na niej nie znam.

POMOCY!!

dzieki