Re: laptop do 4500

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 13:39:52 MET

Miły wrote:
> Ciekawe. Bo ja, na ten przykład na celkuM monuje audio i o dziwo
> wszystko stabilnie i wydajnie pracuje. Nawet z WinAmp`em do odsłuchu w
> tle. :-)
To była przenośnia. Taki środek literacki :)
A tak poważnie: jeśli ktoś się łamie że grafika leci z ramu a nie z własnej
pamięci to chyba zamierza nieco pograć albo w inny ciekawy sposób obciążyć
procesor. Co za tym idzie pewnie chciałby mieć dobrą wydajność, a celeron
(szczególnie jak się nieco zagrzeje) takiej nie zapewnia :(

> A jeśli chodzi o samą markę to standardowo: ibm potem dell,hp itd.
Kiedyś jeszcze toshiby były ok, ale teraz ponoć się pogorszyły.

T.