Re: LCD 17

Autor: Rafał <bezspamu_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 13:42:29 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> W dniu Fri, 18 Feb 2005 12:31:46 +0100, osoba określana zwykle jako
> Dentarg pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Bez podwójnie ślepej próby, taka opinia jest bezużyteczna z punktu
> widzenia metodologii badania.

ja ma LCD Eizo, który uchodzi za niezły
i kartę Matrox G550, która uchodzi za wzorzec

robie sobie clone i wejscie analogowe karty
wrzacam na wejscie analogowe LCD (ten LCD ma dwa wejscia)
a wejscie DVI do DVI LCD
gdy przełaczam raz wejscie nr 1 a raz wejsćie nr 2
to widzę różnicę ewidentną !
ślepy test - przełączanie przez osobę postronną
wejść monitora to potwierdza
obraz analogowy jest do bani !
oczywiscie przesadziłem, ale róznica jest

wniosek :
kupowanie LCD, bez wejscia DVI mija sie z celem
nawet jesli ów ponitor podłączymy do dobrej
karty graficznej (np. Matrox)

Rafał