Re: Kręcenie Athlona 64-bit i marna wydajnosc

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 11:56:48 MET

Dnia Fri, 18 Feb 2005 09:35:29 +0100, pasti napisał(a):

> zakupiłem takie cudo 3000+. Ustawiłem w biosie 220 bez zwiekszania napiecia.
> Chodzi bez problemu, przy 225 chodzi z naieciem podniesionym o 0,5V. Przy
> 230 Zwisa po 20 sekundach ladowania systemu badz resetuje sie ale podejzewam
> ze to pamieci juz sie sypia.
Pierwsza możliwość to właśnie pamięci które nie wyrabiają. Trzeba
ustawić dzielnik dla pamięci w biosie lub zablokować ich częstotliwość
na stałym poziomie.
Drugi powód restartów kompa to zbyt mocno przetaktowana szyna HT. W
biosie masz możliwość zmiany mnożnika dla niej, więc ustaw ją o oczko
niżej i dalej podkręcaj.

> Jak u Was to chodzi? W ogole jesli chodzi o
> wydajnosc to lipa. Wczesniej mialem bartka 2500@3200 (210 MHz) i przy
> liczeniu UD osoiagal w procesorze ok 230 pkt. Teraz ledwie 180-190.
Coś mi się wydaje że źle dobierasz oprogramowanie testowe ...

> P.S. Czy u Was tez potrzeba 512 RAM'u zeby zagrac w SIMS2?
> u mnie przy 256 ladowanie rodziny Cwir trwalo 3 minuty z 512 ramu ze 20
> sekund.
Zobacz jaki są zalecane wymagania do tej gry, to wtedy będziesz
wiedział ile trzeba ramu aby ta gra działała w miarę przyzwoicie.