Re: LCD 17" - czy DVI jest tak ważne ?

Autor: Obserwator <subiektywny_at_op.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 09:06:58 MET

Dnia 18 Feb 2005 08:42:33 +0100, "Marek" <newbie@op.pl> napisał:

>Zastanawiam się nad zakupem LCD 17" Samsung 710N. Parametry mi odpowiadają,
>lecz ten model nie posiada DVI. W testach wypada bardzo dobrze. Czy dać sobie z
>nim spokój mimo braku DVI czy nie jest to tak znaczące ? Jak wygląda gwarancja
>na wypalone i świecące pixele w Samsungu ? Ciekawie pod względem gwarancji
>wypada LG. Co byście polecili jako alternatywę dla tego LCD ?

Ja jestem szczęśliwym posiadaczem monitora Iiyama ProLite E430, która
to nie posiada wejścia DVI. Moim skromnym zdaniem obraz jest super i
nie za bardzo wiem czy mógłby się on polepszyć. Może na jakiejś
super-karcie. Jedynym smutnym dla mnie faktem jest to, że od czasu gdy
kupowałem ten monitor staniał on o ok. 900 zł.
http://www.iiyama.pl/

--
Pozdrawiam