Problem z pamiecia

Autor: <B_at_rt>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:11:49 MET

Witam

Mam pamiec DDR "A" 256 MB (noname 333) i "B" 256 MB (noname 400) na
plycie Gigabyte GA7VAX. Razem wspolpracuja bardzo dobrze, bardzo niskie
timingi wlaczona opcja top performance. Dukupilem dzis pamiec "C" 256 MB
(noname 400). No i mam problem :( Gdy mam wlozone pamiec A,B,C na dosc
ostrych ustawieniach nawet winda sie nie wlacza. Gdy ustawie timningi
najgorsze jak sie tylko da windows sie wlaczy. Lecz memtes wywala bledy.
Oddzielnie kazda pamiec chodzi na najszybszych ustawieniach. Gdy wsadzam
pamiec A z B , B z C lub A z C wszystko tez jest wporzadku ale na
wolnych ustawieniach. Tylko nie dziala jak wlaze 3 kosci naraz. Co moze
byc przyczyna ?? Kombinowalem juz rozne opcje zmienialem banki itp. nic
nie skutkowalo ;(