czym sformatowac

Autor: michal <boeodususn_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:14:30 MET

Witam,
Mialem problemy z dyskiem - po restarcie chinskie krzaczki zamiast nazw
plikow. Odzyskalem dane i chce teraz sformatowac cały dysk, utworzyc od nowa
2 partycje. Partition magic widział dysk jako bad wiec sformatowalem stare
partycje poleceniem format c: w konsoli, niestety po tym partition magic
nadal widzi dysk jako BAD. Mam pytanie jaki program pomógłby mi "gruntownie"
sformatowac caly dysk po takich przejsciach aby bylo wsztstko jak nalezy.