Re: Celeron 2,4 - Czemu u mnie taki powolny?

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 15:45:15 MET

darek_radom napisal tak:

> Witam!
> Używam Celerona 2.4 MHz + 256MB RAM (w jednej kości) + RADEON 9550 128/128 +
> 2 dyski 120GB (dane) i 40 GB (XP+Office) + Płyta ASRock P4i45E. System
> postawiony niedawno, niezbyt zaśmiecony. Co może być przyczyną, że w testach
> wypada słabiutko (3D Mark 2005 - 1100 pkt przy 800x600 - fps potrafi spadać
> do 4kl/s, przy wyższej rozdzielczości jeszcze bardziej się tnie). Grać się
> daje (w większości gier) w rozdzielczości 800x600 (w miarę OK), natomiast
> przy 1024x768 albo niskie detale, albo gra się tnie. Czasem gry się
> [...]

czy to jest celeron D320? bo jesli tak, to na podobnej konfiguracji z takim
samym radkiem, nie podkreconym ale za to celek byl na 3,6GHz w 3dmark2k3
mialem 2330pkt http://service.futuremark.com/compare?2k3=3586401
3dmark2k5 nie robilem, ale mysle ze to i tak dobry wynik jaki podales.
Ja nie mam mozliwosci juz miec tego radeona, bo byl pozyczony na chwile w
celu sprawdzenia roznicy pomiedzy nim a GF3.
Jeszcze jedno, co do resetow i minimalizacji, w biosie ustaw AGP memory
size na 128MB. Ten radek nie lubi jak jest mniej.
No i jakie gry, bo nie napisales konkretnie.

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;