Re: Dysk z XBOX - PC nie widzi

Autor: janekbo <janek.bo-usunkropkeito_at_hotmail.com>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 15:34:03 MET

KILu napisał(a):

> Lock wykonywany przez EvoX-a czy Config Magic generuje uniwersalne hasło i
> w tym wypadku rzeczywiście nie będzie problemu z przełożeniem dysku do
> innej konsoli. Z dyskiem wyjętym z nieprzerobionego Xb taki numer nie
> przejdzie.

W wiekszosci konsol ktore przerabialem mialem 8GB WD Protage, kolega
napisal o Seagate ST310211A co troszke mnie zmylilo... faktycznie to
oryginalna 10GB, a co do niemoznosci odlokowania tych nie bylem swiadom,
prawdopodobnie dlatego, ze unlockowalem je od razu w oryginalnej
konsoli, a nastepne lock byly robione juz przez evoxa.
Pozdrawiam,
janekbo