Re: pytanie o dyski SCSI ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:55:51 MET

W dniu Thu, 17 Feb 2005 13:54:17 +0100, osoba określana zwykle jako
Mariusz Kruk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Gdzie miałeś podane to x345? W której wiadomości to było? Bo coś nie
>mogę znaleźć. Także powoływania się na Ciebie też nie znalazłem.

Faktycznie, było, że x345. Tu moja kulka. Jednak Ty nigdzie nie masz
napisane, że jesteś support IBMa.

--
[------------------------] Mathematicians  do it with their real parts.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]