Re: pytanie o dyski SCSI ...

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:08:51 MET

R.A.D.U.S. napisal tak:

> Padł w serwerze dysk SCSI IBM 36Gb 10K RPM ....czy warto kupować taki sam za
> 1200zł czy wystarczy za polowe ceny Seagate lub Hitachi ? Serwer juz nie
> jest na gwarancji ...

raczej podmiana na inny dysk moze sie nie sprawdzic. Macierz moze nie
zaakceptowac innego dysku. serwery IBM potrafia byc czasem kaprysne. Jesli
masz mozliwosc wczesniejszego sprawdzenia to bedzie dobrze...

na priv napisz to Ci podam kontakt w f-mie Computer Service Support, tam
sie wszystkiego dowiesz od mojego znajomego "po fachu" :]

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;