Re: pytanie o dyski SCSI ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:18:53 MET

W dniu Thu, 17 Feb 2005 10:46:28 +0100, osoba określana zwykle jako
R.A.D.U.S. pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Padł w serwerze dysk SCSI IBM 36Gb 10K RPM ....czy warto kupować taki sam za
>1200zł czy wystarczy za polowe ceny Seagate lub Hitachi ? Serwer juz nie
>jest na gwarancji ...

Podejrzewam, ale to tylko moje podejrzenie, musiałbyś się w supporcie
upewnić, że to jest cena za dokładnie ten sam model. Trick polega na
tym, że te dyski jako części zamienne zawierają narzut na magazynowanie
itd. Często jest tak, że kontrolery "firmowe" są wybredne jeśli chodzi o
dyski, więc możesz być skazany na IBMowe dyski. Ale za to często też
jest tak, że zamiast kupować dysk sprzed lat trzech, możesz kupić dysk
nowszy, byle też tej samej firmy i będzie działać.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Wiatr w żagle
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.