Re: Czy warto zmieniac GF4 mx440??

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:57:48 MET

Dnia 2005-02-16 18:57, edwardek napisał(a):
> smiem watpic, ze jakosc bedzie na tyle lepsza zeby to mialo sens (o ile w
> ogole bedzie)

> mam dokladnie taki sam zestaw i taka sama karte... [...]
znaczy co?
masz Radeona i GF?
bo tak sie sklada, ze mam obecnie kompa z GFFX5200 i drugiego z radeonem
(obecnie 9600, wczesniej 9000)... wczesniej w komputerze z radeonem
mialem GF 440... i widze spora roznice w jakosci obrazu na TV na korzysc
radka.

wiec jezeli tylko gdybasz i nie porownywales to po co piszesz, ze smiesz
watpic.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834