Re: Czy warto zmieniac GF4 mx440??

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 18:57:13 MET

Dnia Wed, 16 Feb 2005 16:09:27 +0100, stefe napisał(a):

> jezeli wymienisz karte na radeona (moze byc nawet slabszy wydajnosciowo
> w 3D), to bedziesz mial lepsza jakosc obrazu na telewizorku.

smiem watpic, ze jakosc bedzie na tyle lepsza zeby to mialo sens (o ile w
ogole bedzie)

mam dokladnie taki sam zestaw i taka sama karte... i tak samo (prawie) go
uzytkuje (malo gram), tylko ze lubie jedna gre (Spell Force) i chcialbym
miec tam wszystkie detale i w dobrej rozdzielczosci, poza tym od dawna
obiecalem ta karte mojemu bratu wiec musze mu ja w koncu dac i sobie cos
kupic. Gdyby nie te dwie okolicznosci to nie wymienialbym, bo nie warto.
Jesli juz masz pieniadze i chcesz zmodernizowac komputer to lepiej sobie
kup kolejne 512 (jesli naprawde bawisz sie wiecej dzwiekiem). Mi kolejne
512 tez sie przyda (lubie pracowac na wielu aplikacjach rownoczesnie i
czesto mi system sie po dysku ciagnie)