Re: Pasywne chlodzenie 6600GT na AGP

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:10:17 MET

On Thu, 17 Feb 2005 10:35:55 +0100, edwardek
<edwardek.usun@to.poczta.onet.pl> wrote:

>Wiwm, bylo wiele razy, ale w koncu jest w Polsce do kupienia:
>http://www.pcmax.pl/index.php?load=show_product&id=2085
>
>Ciekawe, zwlaszcza ze ma wyzsze taktowanie pamieci.
>Slyszalem ze graniczne temperatury GPU to cos okolo 140 stopni.
Graniczna przed uszkodzeniem chyba ? Albo samozaplonem ? :)

>Ta karta chyba podczas normalnej pracy ma ok 90 stopni.
>Jednak obawiam sie czy zbyt wysoka temp. karty nie ma czasem
>wplywu na pozostale elementy komputera, np. na karte muzyczna?
U mnie na Gainwardzie, gdy temp. GPU przekraczała 82 stC było tyle
artefaktów, że nie dało się korzystać z karty ... 6600GT ...

>Troche to dla mnie wszystko podejrzane po prostu. Za duzo dobrego:
>cena dosc przystepna, pasywne chlodzenie, podniesione taktowanie, AGP...
>barkuje mi tylko do pelni szczescia VIVO, no ale trudno... :)
i 2 DVI, ale w sumie jak patrzę na tą cenę, to całkiem całkiem oferta.
Mnie gainward z cichym chłodzeniem kosztował prawie 1200 PLN, tyle że
działa 570/1150, i ma VIVO, z którego na razie nie korzystałem i
szybko nie będę korzystać. Pewnie w tym Gigabyte GPU podkręcić się nie
da :)).

pzdr,
Dentarg

--