Pasywne chlodzenie 6600GT na AGP

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:35:55 MET

Wiwm, bylo wiele razy, ale w koncu jest w Polsce do kupienia:
http://www.pcmax.pl/index.php?load=show_product&id=2085

Ciekawe, zwlaszcza ze ma wyzsze taktowanie pamieci.
Slyszalem ze graniczne temperatury GPU to cos okolo 140 stopni.
Ta karta chyba podczas normalnej pracy ma ok 90 stopni.
Jednak obawiam sie czy zbyt wysoka temp. karty nie ma czasem
wplywu na pozostale elementy komputera, np. na karte muzyczna?
Bardzo mi sie podoba ta karta. Nie rozumiem dlaczego nie ma jej
na oficjalnej polskiej stronie gigabyte'a ?

Troche to dla mnie wszystko podejrzane po prostu. Za duzo dobrego:
cena dosc przystepna, pasywne chlodzenie, podniesione taktowanie, AGP...
barkuje mi tylko do pelni szczescia VIVO, no ale trudno... :)

Co myslicie o tej karcie?