Jak by tu ustawić wentylatory (kierunek)

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:31:18 MET

witam

wiem, że nikt nie jest wróżką, ale może ktoś ma podobną konfigurację i
poradzi mi jak będzie lepiej ustawić chłodzenie:

 buda CHIEFTEC LCX-01B-B-SL , athlon 64 3200 z boxowym coolerem, nad
procesorem zasilacz chieftec ATX 410-212
z 12 cm wiatrakiem ( wiatrak nad procesorem )

do tego mam 12 cm wiatrak cooler mastera umieszczony na tylnej ściance
obudowy i teraz pytanie jak optymalnie zrobić:

1. wiatrak od obudowy wdmuchuje chłodne powietrze z zewnątrz do obudowy
2. wiatrak od obudowy wyciąga ogrzane powietrze na zewnątrz

Rozwiazanie nr 1 wydaje mi sie sensowne bo wtedy chłodne powietrze jest
zasysane przez wentyl procesora, a jeszcze do tego z góry zasysa wentyl
zasilacza

Rozwiązanie nr 2 jest chyba standardowo stosowane, więc pewnie coś w nim
jest ;-) Proszę o radę

ps. jeszcze dodam że jest jeszcze wentyl od HDD, w przedniej czesci obudowy,
na dole, ale to chyba nie ma wielkiego wpływu na opisany wyzej układ

pozdrawiam

mp