Re: DVD LG new firmware czy warto ?

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:10:39 MET

Użytkownik "Marek Niedoba" napisał w wiadomości

> Cześć !
> Dzięki Calme, też skorzystałem z tej podpowiedzi ale niestety mój LG nie
> chce czytać nagranego wcześniej na stacjonarnej nagrywarce DVD+R (nagranie
> sprawdziłem na tej narywarce wszystko działało OK).

Hmm tutaj niestety nie mogę pomóc ponieważ nie posiadam takiej nagrywarki i sam
nie mam możliwosci sprawdzenia płyty nagranej na takim sprzęcie :( mam co prawda
DVD+R Verbatima x16 ale nagrywane na NEC 3520 no ale to jest nagrywarka
komputerowa więc tutaj proponowałbym założyć oddzielnego posta na grupę może
ktoś się spotkał z takim przypadkiem ??

> Mało tego, video CD czyta lecz przy np bajkach DVD pokazuje sie czarny
> ekran
to może być zależne od programu jakiego używasz do odtwarzania hmm u mnie chodzi
normalnie VCD jak i bajki na DVD mam chyba 4 takie plyty dla małego

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC3200]