Re: DVD LG new firmware czy warto ?

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 23:32:23 MET

Cześć !
Dzięki Calme, też skorzystałem z tej podpowiedzi ale niestety mój LG nie
chce czytać nagranego wcześniej na stacjonarnej nagrywarce DVD+R (nagranie
sprawdziłem na tej narywarce wszystko działało OK).
Mało tego, video CD czyta lecz przy np bajkach DVD pokazuje sie czarny
ekran - dzwięk normalny. Co robię nie tak, maszyna to PII-400MHz, monitor
ustawiony na 1024x768.
Wdzięczny będę za poradę, pozdrawiam Marek