Re: Komputer puszczony samopas zamiera...

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 09:12:38 MET

Nie wiem czym to dokładnie jest spowodowane ale różne komputery różnie
reagują na funkcje Safe Energy. Nieraz zauważyłem że jeden komputer nie
podnióśł się po stanie uśpienia natomiast z drugim było ok (wszystkie ja
instalowałem, system Win2000 lub XP Pro).
Zobacz na opcje w biosie i systemie czy nie masz jakiś oszczędzaczy ale tak
naprawdę nawet gdyby były włączone ten problem nie powinien był występować!.
To tylko doraźna pomoc