Błąd tetsu Nero - nagrywarka DVD

Autor: Wasiuk <wariiNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 09:04:10 MET

Witam!

Ostatnio kupiłem nagrywarkę DVD Toshiba SD-R5272B i podłączyłem ją jako
SLAVE razem z DVD-ROM Pioneer DVD-117. W teście Nero CD-DVD Speed wysakuje
mi następujący błąd:
UNIT COMMUNICATION CRC ERROR (ULTRA-DMA/32) 040803

błąd ten pojawia się tylko gdy testuje nagrywarkę przy użyciu płyt DVD i to
nie każdej (przy płytach CD jest wszystko w porzadku)
błąd wyskakuje pod koniec testu tzn zielona linia narasta aż w końcu spada
do pozycji wyjsciowe tzn ok 6x i wyskakuje błąd (tak jak wcześniej
wspomniałem przy niektórych płytach błąd się nie pojawia ale przebieg
wykresu jest identyczny)

w czym może tkwić problem?

pozdrawiam

Wasiuk