Notebook CA Bluebook - wiatraki

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 23:50:00 MET

Cześć!

        Mam od ponad dwóch lat notebooka CA Bluebook - czyli najtańsze i
najprostsze jakie Karen sprowadzał dziadostwo. :) Do samego komputera
nie mam żadnych zastrzeżeń, działa, nic się nie połamało, matryca jest
ok. Tylko te oszołomione wiatraki wyją i wyją. Po dwóch latach, mam już
dość i muszę chyba otworzyć tego notebooka i wymienić wiatraki.

        Czy ktoś z Was już to robił w CA Bluebook? Jakie tam są wiatraki, na
jakie wymieniać, czy samemu się bawić, czy odesłać do seriwsu niech
wymienią na nowe?

--
mateusz.