Amd64 - jaka pamiec

Autor: Lopez <lopezz130REMOVE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:54:32 MET

Witam.

Mam procesor Athlon 64 3000+ (2GHz) s754
na płycie Asusa K8N (nForce3).
Szukam pamieci ktora bedzie na 100% działac w tym zestawie.
Chodzi mi o pamiec DDR466 lub szybsza.
Pytam bo w specyfikacji zalecanych przez producenta najszybsze
moduly to DDR400. Zestaw ten nie obsluguje duala wiec zaleszy mi
na szybkich pamieciach. Docelowo planuje planuje 3x512MB.

Obecna pamiec Kingston DDR400 CL3 512MB dziala jeszcze na
233 MHz, ale na 235 już nie chce pracować bez podciagania napiecia.
Chcialbym podkrecic sobie procka ponad 2,4GHz tak zeby
zachowywal sie on 'stabilnie'. Wydaje mi sie ze moj procek
ma potencjal bo przy pelnym obciazeniu temperatura ledwo
siega 50 stopni C.

Może Wy macie jakies doświadczenia, a moze ktos sie juz nacial,
a ja nie chcial bym wydac kupe kasy na darmo, bo wiem ze nie
wszystkie moga dzialac prawidlowo.
Prosze o porade, jakie moduly wybrac.

Pozdrawiam
Lopez