Re: memtest+ i timmingi

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:04:01 MET

> CL - CAS Latency tCL (1.5/ 2.0/ 2.5/ 3.0) (CAS Latency Time, CAS Timing
> Delay)
> to są przykładowe opóźnienia, które określają liczbę cykli zegara
> magistrali,
> jakie mijają od wydania przez procesor polecenia aktywacji wybierania
> kolumny,
> do momentu przekazania danych do bufora w kontrolerze pamięci. Producenci

fajnei wszystko ale ciekaw jestem jakie ustawienia sa najlepsze?
mam kingstony 2x 512 CL3, ktore ustawilem na CL 2, 3,3,7
:)
dzialaja, nie robia bledow, jest szybko, ale czy jest dobrze ?
bo skoro wg producenta ma byc CL3, a CL2 kosztuje sporo wiecej, a u mnie cl2
dziala bez problemu to o co chodzi?
powinieniem sie cieszyc??