Re: jaki procesor max dla płyty KOB 735 FSX- odpowiedź "prawie" w środku

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 16:25:37 MET

Pawel wrote:

> ale jak widze
> oznaczenia Thoroughbred
> to już mam wątpliwości, czym się to różni od zwykłego klasycznego np Athlon
> 2000+ XP ?

A co to jest "klasyczne" XP?? Każdy Athlon (łacznie z XP) jest oparty na
konkretnym rdzeniu - jesli chcesz sprawdzić jakim dokładnie to zerkasz
pod np. http://www.hwspirit.com/tools.php?m=cpu i wszystko jasne.
Oczywiście w puste pola identyfikatora wpisujesz dane z naklejki na
procesorze.

> Są jeszcze jakieś Palomino, Thunderbird , ciężko się w tym szybko rozeznać

Warto trochę poczytać w sieci (google, THG itp.) i.. życie staje się
prostsze ;-)

> Byłbym wdzięczny za jakieś wytłumaczenie, wskazanie ..
> Paweł

Pozdrawiam