jaki procesor max dla płyty KOB 735 FSX- odpowiedź "prawie" w środku

Autor: Pawel <pavelpie_at_adresgazety.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 21:08:22 MET

W manualu do płyty mam:
Supports AMD Athlon XP/Athlon/Duron processors

Supports 200/266 MHz Front-Side Bus

dodatkowo jest napisane:

The following processors are currently supported by this mainboard. Athlon
XP: 1500+~2000+, FSB: 266 MHz Athlon: 650 MHz~1.4 GHz, FSB: 200 MHz, 266 MHz
Duron: 550 MHz~ 1.3GHz, FSB: 200 MHz

Czyli w zasadzie sobie prawie sam odpowiedziałem no tak; ale jak widze
oznaczenia Thoroughbred

to już mam wątpliwości, czym się to różni od zwykłego klasycznego np Athlon
2000+ XP ?

Są jeszcze jakieś Palomino, Thunderbird , ciężko się w tym szybko rozeznać

Byłbym wdzięczny za jakieś wytłumaczenie, wskazanie ..
Paweł