Re: Dysk twardy. Błędne wskazania pojemności??

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 02:57:13 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> "Andrea" cutr20$r2h$1@nemesis.news.tpi.pl

> Podzieliłem pliki mniej więcej tak, aby poustawiać
> stosownej wielkości klastry. :) (czyli na przykład
> ikony (po 766 bajtów) skróty czy temu podobne małe
> pliki są na partycji, w której klaster liczy sobie
> 2 KiB, a obrazki płyt -- na partycji z klastrem 64
> KiB. :)
>
> A co ma do tego 'najczęściej' -- tego nie wiem. :)
> Partycjonery zazwyczaj dostosowują rozmiar klastra
> do wielkości partycji. :)

W Partition Magic możesz sobie klaster ustawić jak ci się podoba, w
granicach możliwości oczywiście - a najczęściej jednak stosuje się domyślny.
I dla NTFS przy dzisiejszych dyskach przeważnie jest to 4KiB :)

> Bardzo chętnie, ale powiedz mi, który DLL odpowiada
> w OE za poprawny delimiter, :) bo nie mam ochoty
> zmieniać wszystkiego.

Hmmm, nie wiem, nie używam...
A pewnie sugestię, żebyś jednak skorzystał z innego czytnika newsów (np. TB)
odrzucisz? ;)

Pozdrawiam

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH