Re: Toshiba Tecra 8200 [dlugawe]

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 21:57:58 MET

Użytkownik "Michał Kornacki" <mickor4@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cutbsm$8sg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie o ten wlasnie model Toshiby:
> 14" PIII850, 256MB, HDD 20GB, DVD, W/lan
> Mam okazje kupic poleasingowy ~2000PLN
> wiecej kasy nie mam:-( Stad moje pytanie -
> czy warto? Ma sluzyc do internetu, muzyki,
> ogladania filmow(Divx) a przede wzsystkim
<ciach>

Fajny laptop dobrze mi służył (aż źli ludzie ukradli :-((( )
Do internetu i muzy wystarczy, co do Divx'a to nie jestem pewien u mnie na
Win xp Pro się od czasu do czasu przycinały, ale mógł to być wynik ustawień
związanych z oszczędzaniem energii (jakoś do tego nie doszedłem).
O ile się nie mylę polisingowy laptop powinien być po regeneracji.
Ogólnie laptop jest naprawdę dobry mi służył również jako pomoc na studiach
i do tego celu jest idealny.
Wydaje mi się jednak, że 2000 zł to troszkę za dużo, na Allegro można go
kupić taniej o jakieś 200
pozdrawiam