Toshiba Tecra 8200 [dlugawe]

Autor: Michał Kornacki <mickor4_at_poczta.fm>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 18:35:53 MET

Witam
Mam pytanie o ten wlasnie model Toshiby:
14" PIII850, 256MB, HDD 20GB, DVD, W/lan
Mam okazje kupic poleasingowy ~2000PLN
wiecej kasy nie mam:-( Stad moje pytanie -
czy warto? Ma sluzyc do internetu, muzyki,
ogladania filmow(Divx) a przede wzsystkim
do pomocy na studiach (Anglistyka-pisanie
prac, slowniki itp.). I co to znaczy ze laptop
jest poleasingowy??? Uzywany ale odnowiony,
koncowka serii?

Czy da sie w czyms takim wymienic dysk na
wiekszy??? Czytalem ze tylko 30GB ale co na
to uzytkownicy??? A jak z prockiem i Divx, da
sie wlozyc potem np. PIII 1,2GHz? Pytam tylko
teoretycznie bo na razie i tak wiecej kasy nie mam.

Pozdrawiam wsszystkich serdecznie
Mickor