Re: mysz a4tech na usb - dziwny problem

Autor: Panth <panth_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 21:11:45 MET

Zbyszek Misiewicz napisał(a):

> I jeszcze działa??
> Jakoś firma MINT podpadła mi strasznie.
> Do mojej firmy *zostały zakupione* (wina *&%&^)_(&*!! przetargów ich mać
> publicznych) optyczne MINTy - jeden wielki szyt.
> W połowie już nie działa rolka - jest zawieszenie jest strasznie
> syfiaste. A w dwóch "zgasło światło" :-)
>
> Pozdr.
> z.
To ja się dołączę.. Tam gdzie ja pracuję - uszkodzone myszy to pudło
Mintów (PS/2,kulkowe,bez rolki - ok 70 sztuk, większość rzeczywiście nie
działa), i puł pudła składającego się z ok 20 Geniusów, 10 A4 Techów i
ze 4-5 Logitechów i innej maści dziwactw. Z tego drugiego pudła
większość dodatkowo sprawna - tylko do czyszczenia. Z czystym sumieniem
mogę powiedzieć, że po 3 miesiącach do pół roku wszystkie zakupione
minty wróciły jako uszkodzone.

Panth