Re: mysz a4tech na usb - dziwny problem

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 16:54:28 MET

> A ja kupiłam sobie w lecie na giełdzie nowiutką myszkę w komplecie z
> klawiaturą firmy MINT. Za 20 zł. Też na USB. Zarówno myszka ( ma na środku
> jeszcze rolkę) jak i klawiaturka są wspaniałe.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Kaja

mysz + klawiatura za 20zl????
hmmm ...
wiesz co - ja myslalem ze moze nie trzeba faktycznie kupowac firmowych,
drogich zabawek i kupilem sobie zestaw radiowy klawiatura + mysz TRACER za
100zl w MM
klawiatura jest bardzo OK ale mysz to tragedia - gubi zasieg, kursor potrafi
sam z siebie zaczac sie poruszac no i ma czulosc chyba gorsza od myszy na
com'ie
tak ze mysz wywalielm bo sie do niczego nie nadaje i kupilem sobie porzadna

pozdr. Szymon