Re: 2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: BelYaal <belyaal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 09:44:08 MET

> Nie wiem. Wszystko, co opisałem na stronie, sprawdziłem empirycznie. Z
dwoma
> monitorami nigdy nie walczyłem...

To juz mam to za soba, wiec jesli chodzi o subedita, bez problemu przelacza
pomiedzy tymi dwoma monitorami opcja o ktorej wspomnialem, naprawde idealna
sprawa. I nie potrzeba zadnych dodatkow aby miec napisy wtedy.
A Power... ten jest niestety toporny i robi sie to recznie, trzeba poprostu
przeciagnac go na drugie okno i tam odpalic na pelny ekran, byc moze tez tak
jest z TV, niemniej znalazlem tam opcje zmiany formatu na 16:9, tylko pomimo
2 monitorow wciaz byla nieatywna, moze z TV jest inaczej i wtedy sie
uaktywnia, a szkoda, bo 2 monitor akurat mialem 16:9 i by sie przydalo cos
takiego zmienic, a tak trzeba kombinowac, czy ma dopasowywac, czy nie, tu
subedit znow jest super, bo ustawiasz wielkosc okna jak chcesz