Re: Szukam opinii o GPS-300AB-100L

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 23:59:34 MET

On Mon, 14 Feb 2005 23:44:01 +0100, Pawel S wrote:
> Czy te 300W to nie będzie za mało po wymianie grafy i procka? A planuje
> zmienić na:
> GF4 Ti 4200 a procek to conajmniej 2Ghz z FSB533

Niedawno składałem kompa, buda Chiefteca (z tych tańszych) miała
zamontowany właśnie taki zasilacz. Troszkę się bałem, że straszliwa
kiszka, ale okazało się, że nie jest źle. Przy Pent. Q80AlCu ten
zasilacz był po prostu niesłyszalny (ale fakt, że ten Pentagram do
cichych nijak nie należy), zasilacz grzał się dość mocno, problem
został rozwiązany po dodaniu wentylatora wyciągającego 92mm z tyłu,
puszczonego na 5v. Napięcia były może nie idealne, ale mieszczące
się w normach i nie zmieniające się zbyt mocno pod obciążeniem.
Zasilacz napędzał AXP2500+, 2x256MB ramu, Asusa A7N8X-Deluxe,
Radeona 9800SE, DVDRW LiteOn 1653S, Samsunga 80GB ATA. Katowałem
Prime, 3dsmarkami itp. - stabilne. Myślę, że ten zasilacz bez
problemu pociągnie Twój konfig, po upgrade też sobie da radę.

--
Pozdrawiam
  __