Szukam opinii o GPS-300AB-100L

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 23:44:01 MET

Witam!

Googlowałem przez pare h i niewiele osób ma ten zasilacz, nie znalazłem
wątków jakoby że ten zasilacz jest felerny. A w archiwum natknąłem sie
na wątek o tym że zasilacze producent musiał wymienić - ale to dotyczyło
z roku 1998 - 2002 roku! i dotyczyło zasilaczy do laptopów. Więc może
nie jest tak źle ?

Wyczytałem że są ciche i na tym mi zależy. CHIEFTEC ATX-1136H jest
głośny i są różne opinie o tym.

Posiadam obecnie dziwnego Codegena 300W "S" gdzie w tabeli pisze że max
ma 90W - nie wiem jakim cudem mi jeszcze komp żyje. A planuje niedługo
zmienić 2 rzeczy na mocniejsze: procek + grafike.

Obecny sprzęt:
procek P4 1.6GHz FSB400
płyta ASUS P4B533
grafa GF2mx400 TV-OUT
2x 256MB RAM PC2100
HDD 80GB
2x sieciówki
muza wbudowana na płycie
drukarka na LPT
skaner na usb
myszka na usb

Czy te 300W to nie będzie za mało po wymianie grafy i procka? A planuje
zmienić na:
GF4 Ti 4200 a procek to conajmniej 2Ghz z FSB533

Prosiłbym o opinie,

Pozdrawiam Paweł S.