Re: sieci P2P rozlaczaja mi internet :-( UWAGA DLUGIE wyzalanie sie :(

Autor: darek_radom <darek_radom_at_tenbit.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 19:25:52 MET

Użytkownik "NashVeh" <piotrekagnieszka@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:4210c575@news.home.net.pl...
> leon wrote:
>> NTG
>
> a jaka?
Może on sam nie wie :-/
A tak poza tym, to gratuluję ludziom inteligencji kończącej się na trzech
literach...
1 - N
2 - T
3 - G.
Ludzie! To już jest nudne - jak nie znacie odpowiedzi na postawione pytanie
(tak jak ja w tej chwili, ale jestem zainteresowany tym tematem) to q* NIE
PISZCIE!!! A jak już macie pisać NTG to podajcie coś dokładniejszego!

PS. A tak w ogóle to moja wypowiedź jes NTG!!!
N!
T!
G!
...i niczego nie wniosła do tematu, nie udzieliła pomocy koledze poza
zmarnowaniem paru kB. (tak jak w większości przypadków odpowiedzi NTG)