nagrywarka Lite On 40x/12x/48x nie dziala

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 19:28:06 MET

witam

koles przyniosl mi nagrywarke taka jak w temacie. problem jest w tym ze
po podlaczeniu jej do zasilania dioda jest caly czas wlaczona, a klapka
nie otwiera sie po wcisnieciu przycisku. w ogole klapka jest tak jakby
przyblokowana na stale, poniewaz za nic nie mozna jej wyciagnac.
rozebralem nagrywarke i zauwazylem ze klapka chodzi elegancko jesli
docisne na dol taka ruchoma czesc, nie wiem jak to nazwac, ta na ktorej
osadzona jest glowica, wtedy tacka jezdzi elegancko, ale jak domkne za
mocno klapke to znowu sie blokuje. poza tym dioda caly czas sie swieci.
z wstepnych ogledzin nie wynika aby byly jakies uszkodzenia mechaniczne,
wiec podejrzewam ze to cos z elektronika
spotkaliscie sie juz z podobnym problemem?
bede wdzieczny za wszelkie sugestie

pozdrawiam