Wirusik w MBR

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 17:57:14 MET

Witam!
Na kompie był/iest wirusik w MBR. Zapuściłem NAV spod DOS`a
wykrył go z 2,3 razy pytał czy go wywalić - potwierdziłem ale musiałem
zresetować kompa - po tym wszystkim system nie wstał bo coś w MBR się
zwaliło.
Wyzerowałem go i co dalej ? Fajnie by było odzyskać dane z tego HDD ;-)

PS. W firmach które zajmują się odzyskiwabniem danych najpierw robią obraz
dysku
    i operują na nim (jeśli problem z softwarem) - czym robią ten obraz by
był wierną kopią?,
    wystarczy do tego Norton Ghost ?