Re: klawiatura Logitech UltraX -- czyszczenie

Autor: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75_at_REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 17:00:01 MET

Dnia Mon, 14 Feb 2005 14:16:42 +0100, qwerty napisał(a):

> rotfl. Ostro. Ja swoją klawiaturę nie czyszczę i narazie jest ok. Mam ją
> prawie 5 lat i nie jest to logitech.

A jest płaska?
W hipermarketach/MM często można zauważyć powyrywane klawisze
z laptopów i laptopopodobnych klawiatur.
Natomiast żeby wyrwać klawisz z mojego starego chicony
(niepłaskiego) odkurzacz musiałby wyłamać dwa solidne
zaczepy :) co jest mało prawdopodobne. W płakich klawiaturach
jest inne mocowanie.

Pozdrawiam
Miroo