czy dyski o duzej pojemnosci sa wolniejsze ?

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 16:33:26 MET

witam

przymierzam sie do kupna dysku 160GB. przejrzalem juz archiwum i mam
mniej wiecej orientacje co wybrac, ale chcialbym sie jeszcze upewnic co
do jednej rzeczy. otoz koles mowil mi ze gdzies slyszal ze dyski o duzej
pojemnosci sa wolniejsze od dyskow o mniejszej pojemnosci
wg mnie to troche bez sensu, bo przeciez technika idzie naprzod a nie
sie cofa, ale chcialbym aby wypowiedzial sie ktos bardziej kompetentny
z gory dzieki

pozdrawiam