Re: Pentium4 3.0 Prescott czy warto?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 15:41:19 MET

"Mumin*" <gosmo67@pocztaWYTNIJ.onet.pl> wrote in message
news:cuqcnp$m30$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Różnica będzie zauważalna, lecz słabo ;) Ale skoro musi być Intel, to może
> lepiej poczekać jeszcze kilka miesięcy na dwurdzeniówkę z EM64T? Fabryki
już
> je robią, w sklepach niedługo mają się pojawić a pod koniec roku ceny
> powinny być już w miarę przystępne. Mikisoft również twierdzi, że finalną
> wersję systemu x86-64 już mają.

No wlasnie sprawa jest taka, ze potrzebny jest drugi komputer, ktory musi
byc kupiony na dniach. A ja tylko moge sie zamienic prockami przy okazji,
tylko kwestia czy gra warta swieczki, w sensie rozgrzebywania mojego -
zlozonego i dobrze dzialajacego kompa. Sadze, ze w ciagu 2 lat obejde sie
bez 64 bitow, a do tego czasu i tak kupi sie kolejny komputer.

Tym niemniej dziekuje za sugestie.

pozdrawiam
Zbyszek