Bakteryjki

Autor: Valdi <valdi2_at_op.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 13:23:12 MET

Witam
Mam pytanko dotyczące baterii do laptopa Toshiba.
Mam 2 takie o pojemności 3 i 6 Ah (kupiłem używane)
Już w momencie zakupu nie były najwytrzymalsze, ale jakoś dawały radę, jedna
koło 40 min druga koło 2 godzin
Teraz (po 3 miesiącach) wysiadają 2 - 3 razy szybciej. Jednak jak włączę
lapcia ponownie to jeszcze trochę działają. I tak można kilka razy.
Wiem, że istnieje możliwość regeneracji w sensie wymiany ogniw, tylko to
troszkę drogie... narazie zbieram kasę :)
Może istnieje jakiś sposób sformatowania ich i pozbycia sie efektu pamięci ?
Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma w tym względzie jakieś doświadczenia ?
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi...

--
Pozdrowionka
Valdi