Re: długo się odpala i cężko myśli

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 13:21:23 MET

"MPiotrek" cupvd8$j9v$1@atlantis.news.tpi.pl

> Format nie zakłada żadnej tablicy partycji.

Masz rację. :) Przepraszam. Zakłada tablicę alokacji, nie partycji. :)

> Formatuje wybraną partycję, czyli zapisuje ją wartością zero bajt po bajcie

Nie. :) Możesz to samodzielnie sprawdzić. :) Może i są takie
formaty, które to robią, ale normalnie format nie wpisuje zer. :)
Długi czas tracony jest na sprawdzanie dysku, nie na wpisywanie
tam czegokolwiek. :)

> (szybki format tylko kasuje tablicę alokacji plików).

> Do edycji tablicy partycji używa się np fdisk-a, partition managera,...

No tak. :) Myślałem o tablicy alokacji, ale wpisałem tablicę partycji :)
przez roztargnienie. :)

Dziękuję za sprostowanie. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'